sobota, 16 maja 2015

Wyniki konkursu etapu III


Hej !
Dostałam dużo pięknych prac .Widać że się staraliście naprawdę to doceniam ale będzie tylko jedna wygrana ,no i ktoś będzie musiał odpaść :(


(kolejność przypadkowa)



 
Enigma


  
CaRolina


funcake


PiNki_yay


Julkaa_1


Akacja


truskwka13

Wygrywa...truskwaka13


bardzo mi się spodobała jej praca tyle szczegółów<3 widać że się starała i te wycieniowanie ach...cudne!
i
Czas na ten smutny moment którego nie lubię odpada...Julkaa_1 .

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Przeczuwałam, że odpadnę. Fakt, moja praca była najgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzeciw.Szczerze?twoja praca bardzo mi się podobała :)

      Usuń
    2. Julkaa1 twoja praca naprawdę była ładna :)

      Usuń
  2. Jejciu dziękuję <3 Wszystkie prace były mega :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki jest temat kolejnego etapu? :)

    OdpowiedzUsuń