sobota, 21 lutego 2015

1000 wyświetleń ! + konkurs

Hej !
Jejciu 1000 wyświetleń ! Dziękuje wam bardzo , ale się cieszę . Jak obiecałam będzie konkurs .
Zasady:
Prace przyjmuje do 06.03.2015
  • Nie obrażamy innych
  • Zgadzamy się z decyzją jury 
  • Prace oddajemy na modelkach lilla lou 
  • Informujcie mnie kiedy dodacie prace na lilla lou teens
  • Zgłaszać się można w komentarzach 
Konkurs będzie wieloetapowy etapów będzie 6 etapów to też zależy ile osób się zgłosi 
W 2 etapie odpadnie 1 osoba .Wygrany wymyśla temat następnego etapu lecz w 4 , 6 ja będę wymyślać . Do finału przejdą 3 osoby .
Za 1 miejsce będzie post o tej osobie plus praca z dedykacją odemnie i wywiad
Za 2 wywiad
Za 3 praca z dedykacją odemnie

co zrobić aby wziąść udział ?
Napisać w komentarzu że bierzesz udział i możesz zaopserwować mojego bloga po prawej stronie jest ramka i piszę tam Dołącz Do Tej Witryny , ale to tak z własnej woli :)

Prace również możecie przesyłać mi na : tuptus.paulina@gmail.com
1 etap to :
Zaprojektuj strój Galaxy letni zimowy wiosenny jesienny jak chcecie
Wiem trochę trudny temat jak na początek , No Liczy się pomysłowoć nie martwcię się nikt w 1 etapie nie odpadnie :)

Inspiracje







9 komentarzy:

  1. Biore udział :D
    Pozdrawiam Galaxy (XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biore udział :D
    Pozdrawiam Galaxy (XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, ale mogę nie dać rady czasowo.
    Możesz przypomnieć mi o tym w sobotę?
    Pozdrawiam. Purple Live.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Mam nadzieję, że się wyrobię ;)
    Flora

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.... Mam nadzieję, że zdążę... (jestem funcake) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłłaszam się.
    I'm Ola Watala inaczej Olcia Projektuje

    OdpowiedzUsuń