piątek, 3 kwietnia 2015

konkurs Etap III

Hej kochani !
W II etapie wygrała Enigma.
Wymyśliła nowe zadanie. Osobiście bardzo mi się podoba :)


Zadanie:
  "Pastel Goth"
 czyli bluzy w paseczki, puszyste spódniczki, galaktyczne legginsy, pastelowe peruki, wianki oraz wiele, wiele innych. Jest połączeniem stylu Goth i pastelowych, słodkich ubrań :3

termin:
macie czas do 26 kwietnia (czyli do moich urodzin:3 )
prace robimy na obrysach lilla lou .
Możecie wstawiać je na lilla lou teens (tylko po informuj mnie o tym , bym nie przeoczyła :) )
lub na email tuptus.paulina@gmail.com

inspiracje:
 


 

  

Znalezione obrazy dla zapytania pastel goth make up 

 Znalezione obrazy dla zapytania pastel goth hairstyles 

no mam nadzieje że wiedzie o co chodziło i że temat się podoba :)

pozdrawiam 

5 komentarzy:

  1. Hej, właśnie chodzi o to, że moją pracę na drugi etap przeoczyłaś ;/ Z tego co wiem, to pisałam, że wezmę udział, ale to trudno się mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za ten błąd . Już dodałam twoją pracę :)

      Usuń