wtorek, 7 kwietnia 2015

Film#3

Hej kochani!
Jak już pisałam w innych postach byłam w kinie na "Zbuntowanej"
Film bardzo mi się podobał ! Naprawdę jeden z lepszych gra w nim moja ulubiona aktorka.Shailene Woodley.

 Znalezione obrazy dla zapytania shailene woodley 

Na podstawia książki powstał film , moim zdaniem książka lepsza ,ale film ją goni .
W Zbuntowanej jest dużo zaskoczeń , jest to miłosny film , ale nie zabraknie tu akcji .
Film i książkę polecę każdemu.

Zdjęcia z filmu:

 Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana

Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana 

Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana 

Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana 

Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana 

Zwiastun

to chyba na tyle więcej wam nie zdradzę , sami się dowiecie :)

Polecam


4 komentarze:

  1. Film cudowny :) Ale popieram że książka lepsza,dla mnie o dużo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zgadzam się z tym że książka lepsza. Podobno mieli zekranizować wierną. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wami dziewczyny. :) Co do Wiernej, ostatnią, najsmutniejszą część pokażą dopiero w 2017! Wierna zostanie podzielona na dwie części 1 (będzie w 2016) i druga (w 2017). :( Bardzo mnie to martwi i czekam ze zniecierpliwieniem, choć nie wiem jak wytrzymam na ostatniej części Wiernej. :'(
    Pozdrawiam
    Efektowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niemogę się doczekać tych części :)

      Usuń