niedziela, 28 czerwca 2015

Prace + bluza Niezgodniej

Cześć kochani !
Tak tak długo nie pisałam.Strasznie was przepraszam ,ale wiecie koniec roku szkolnego i musiałam się starać.A jak już mówimy o końcu roku , to jakie średnie wam wyszły ? Mi 5,50 :) .


kliknij czytaj dalej


Wczoraj byłam na otwarciu Big Milka w Sopocie .Pojechałam tak głównie , bo była Banshee i Wielmożny Igor , Maciek Musiała i inni .Dawali też darmowe big milki ale niestety w pierwszy dzień wakacji rozchorowałam się :(

W tym czasie narysowałam parę rysunków .Nie dużo , bo nie miałam czasu 

 tu jak powstawał
                                                            i efekt końcowy jest to Shailene Woodley
                                                    
 wzorowałam się na tym rysunku.Jak widać zmieniłam kolor buski.Jestem zadowolona z efektu.Na moim obrazie wyszedł dziwnie nos , ale w rzeczywistości tak nie wygląda.

 na finał MP
i tu takie cuś

Chcieliście , abym pokazała wam bluzę Niezgodnej , którą dostałam na urodziny.Kupiłam ją przez internet na Aleggro .Zakoupiłam niebieską ze znakiem Nieustraszonych .Bluza jest dosyć ciepła.


oto jak się prezentuje :)


Polecam







5 komentarzy:

  1. Też chciałabym mieć taką bluzę ^^

    gusiofredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rysunki :) To ty jesteś na zdj? Jak tak to ładna jesteś :* A i kiedy będzie następny etap konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja i dziękuję :* następny etap będzie niedługo .

      Usuń
  3. Ładna bluza.
    Prace są prześliczne *o*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie --->

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń