czwartek, 5 marca 2015

Project runway

Cześć
Dziś trochę powiem o programie Project runway , jest to program o projektowaniu wczoraj poszedł 1 odcinek , ja osobiście już oglondałam 1 edycje bardzo mi się podobała . Mozę kiedyś któraś z nas tam trafi :) ? W tym programie można za czerpać dużo inspiracji .
 
Parę zdjęć z project runway






Znalezione obrazy dla zapytania project runway polska projekty 






 
 leci to na TVN  w środy o godz.21.30-22.30

oglądaliście już ten program ? co o nim sądzicie piszcie w komentarzach

Polecam

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam "Project Runway" ^-^ W pierwszej edycji moim faworytem był Maciek SieraDZKY c; Teraz trzymam kciuki (przynajmniej na razie) za Patryka :3
    Szkoda tylko, że puszczają to w środy troszkę późno, ale warto się poświęcić ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kibicuje Patrykowi , bo jest z mojego miasta . No trochę szkoda że tak w środku tygodnia , No ale zawsze są powtórki tylko niewiem kiedy :0

      Usuń
  2. Faktycznie szkoda, że w środy... Ale zawsze można pooglądać na TVN Player ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie szkoda, że w środy... Ale zawsze można pooglądać na TVN Player ;)

    OdpowiedzUsuń