sobota, 14 marca 2015

Niezgodna

Hej kochani !
Przepraszam za tak mało postów i rysunków , no wiecie nauka .... :(
Tydzień temu byłam w centrum handlowym poszłam do empik ( jak zawszę )
znalazłam tam książkę "Zbuntowana "( 2 część Niezgodnej  ) postanowiłam ją kupić .
Na feriach obejrzałam film który bardzo mi się spodobała , jak się można domyśleć "Niezgodna " .Naprawdę ten film tak mnie wciągnął <33 . Książkę zbuntowana przeczytałam w niecały tydzień tak się winą wciagnełam że od razu po szkole i po lekcjach czytałam po 5/6 godzin , dlatego tez nie rysowałam .
Niedługo w kinach 20 marca będzie leciał  film " Zbuntowana " nie mogę się doczekać to za ok.6 dni.
w Niezgodnej jak i tez w zbuntowanej możecie znaleźć miłość , przemoc ,doznania erotyczne , I oczywiście dużej dawki emocji .
Książkę poleca każdemu .Na pewno ci się spodoba !




Właśnie dzisiaj jadę po 3 część "Niezgodnej " 
po "Wierna ".


Niezgodna :
Znalezione obrazy dla zapytania Niezgodna  


Znalezione obrazy dla zapytania Niezgodna 
Znalezione obrazy dla zapytania Niezgodna 

   Znalezione obrazy dla zapytania Niezgodna  

Zbuntowana:




 Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana 

 Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana 

Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowana  

Wierna :

Znalezione obrazy dla zapytania niezgodna 3 





oglądałam też wczoraj :Gwiazd Naszych Wina " Miłosny , wzruszający film wzruszyłam się na nim :' ( 
taki smutny .

Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina  

Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina 
Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina 
Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina




Mam nadzieje że wam spodobał się ten post . Co o tym sądzicie piszcie w komentarzach :)

Polecam 




  

1 komentarz:

  1. Fajny post :D Jak chcesz to zajrzyj do mnie,bo robiłam recenzję trylogii Niezgodnej :) link --> http://jabluszkooo.blogspot.com/2015/01/trylogia-niezgodnej-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń