sobota, 7 marca 2015

Szkoła rysowania /letnia kreacja #1

Cześć
Dziś przygotowałam dla was szkołę rysowania na top model ! A tak o mnie to fajne spędziłam sobote byłam w jumcity , no więc jestem trochę zmęczona po tym skakaniu :p






to zaczynamy !
najpierw robimy szkic na modelce

 teraz bierzemy się za skórę ciemnym brązem robimy kreskę z prawej strony światło pada z lewej
poprawiamy też najciemniejsze miejsca .

 teraz jaśniejszym brązem poszerzamy .
 i jeszcze jaśniejszym poszerzamy .
 kremowym  idziemy dalej tak jak na obrazku .
 na koniec wypełniamy wszystko beżem .
 czas na usta :) czarnym kolorujemy prawą stronę ust
 całe usta malujemy kolorem brzoskwiniowym
 i na koniec cieniujemy czerwonym
 teraz czerwonym robimy policzki
 kolorujemy włosy i cieniujemy
 dla lepszego efektu morzem poprawić brązowym
 i tak samo z kucykiem.
 teraz bierzemy się za brwi i oczy



mam nadzieje że spodobała się szkoła rysowania już wkrótce #2 część .
piszcie w komentarzach czy wam się podoba :)






5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie rysujesz. Na prawdę masz talent!
    Zaobserwowałam bloga i będę zaglądać ;)

    moja-pasja-agata.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę masz talent! Wspaniały tutorial :) Zapraszam do mnie: http://to-co-naprawde-kocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale slicznie cieniujesz ~___~ *mdleję*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń