piątek, 6 marca 2015

Nowe rysunki !

Cześć kochani !
No i po tygodniu :) więc czas na weekend ! Przez ten tydzień zrobiła  w sumie sporo rysunków.










                                     

to do Top model niestety nie dodam na stronę top model bo cały czas piszę że za duże rozmiary obrazu :(
w sumie ta praca to był eksperyment bo robiłam całkiem innym sposobem skórę , chyba pszyniej zostanę .

to do piosenki elastic head takie tam bazgrołki większość rzeczy robiłam farbami .

                                  to mój auto portret chyba już go widzieliście jestem z niego zadowolona.


 to nam konkurs glam rock jest to też inspiracja do konkursu "Galaxy" (narazię nie dostałam żadnych prac )
z efektu jestem zadowolona .
a to letnie kreacja niedługo będzie szkoła rysowania (sorry że bokiem )

no to chyba na tyle mam nadzieje że projekty się podobały , pracuje jeszcze nad projektem dla was, i na konkurs lilla lou .

Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz