piątek, 20 lutego 2015

Praca na konkurs


Wreszcie skończyłam prace na konkurs lilla lou 

Jestem zadowolona z efektu :) 

Głosować możecie na Lilla lou teens

I moja świeża praca na konkurs Moshi 
Niedawno wygrałam na jej blogu etap strasznie się cieszę myślałam że odpadnie a tu taka niespodzianka :)
Takie 
Dolls 
No.. Jako tako wyszło jest to wsunie projekt eksperymentalny .

Mam juz ponad 930 wyświetleń No nie wirzę ! Zbliżamy się do 1000 :0 strasznie wam dziękuje jednak ktoś czyta tego bloga .
Niedługo będę robić nową odsłonę bloga czy może ktoś robi desingi bloga na zamówienie ? 
Piszcie w komentarzach 
No to chyba na tyle 
Pa pa <3333

2 komentarze:

  1. Piękne prace! ;D
    PS. Zorganizowała byś konkurs etapowy?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zorganizuje na 1000 wyświetleń

    OdpowiedzUsuń