wtorek, 6 stycznia 2015

La

cześć ! Przed chwilą dowiedziałam się że zostałam nominowana do La przez Galaxy  i Manifreda Strasznie dziękuje !

To zaczynamy !


Pytania Galaxy
1. Jaki kolor najbardziej lubisz?
Najbardziej lubię biały i dużo innych :)
2. Chciałabyś być starsza lub młodsza?
Hmm...młodsza chce przeszyć dzieciństwo jeszcze raz 
3. Dobrze się uczysz?
Tak , najlepiej z klasy . Tylko ta matma ... Słabo ...
4. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
Koty <3333333
5. Wolisz Emo czy Kawaii?
Chyba Kawalii 
6. Czy masz rodzeństwo?
Tak młodszego brata Tomka :p
7. Kto jest Twoją ulubioną projektantką?
Mam ich dużo , ale jak mam wybierać to Dampirka1310
8. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
Robię je codziennie XD wyżółam prawie dwie kardki papieru 
9. Wolisz sukienkę czy spodnie?
Spodnie
10. Lubisz muffinki?
Tak , jem je w każdą środę w nagrodę że przetrfałam korki z matmy xD
11. Masz własne zwierzątko?
Mam królika Tupka i kota Mikaela ( Miki) 



pytania Manifredy :



1.Jaki jest twój ulubiony szkicownik?
Lubię glamur i pin -up.
 2.Jaki jest twój ulubiony sport?
Zdecydowanie siatkówka .
 3.Ile zajmuję ci rysowanie projektu?
Nie patrzę na zegar różnie zależy co rysuje .
 4.Jaki jest twój ulubiony blog? 
Cattynight.blogspot.com i princess diaries dampirka1310 .blogspot .com
5.Wolisz truskawki czy maliny?
Maliny :)
 6.Jaka jest twoja ulubiona projektantka?

Cattynight i Dampirka1310 oraz Flora    <3333333


Nominuję :
http://lillalou-i-topmodel-by-nicole9.blogspot.co
http://neylaa-and-passion.blogspot.com
http://magic--studio.blogspot.com
magicznykacik-lillalou.blogspot.com

Moje pytania :
1. Co lubisz rysować?
2.lubisz czekoladę Milki ? 
3.twój ulubiony dzień w roku ? 
4.jaki lubisz rysować styl ? 
5.masz zwięrze w domu ? 
6.widziałaś dzika ? 


No , to chyba na tyle . Widzię  że czytacie mojego bloga a nie należycie do czytelników . Zapraszam do dołączenia , tak z własnej woli i chęci :) 




Paullik 


2 komentarze:

  1. Jestem jedną z Twoich ulubionych projektantek ?! :O Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie mozna dostac design :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń