niedziela, 21 grudnia 2014

Jest zwycięzcę !!

Mamy zwycięzcę konkursu zimowego to ... Annabeth (Julka )






Wywiad:

1.jak masz na imię i ile masz lat ?

2. Twoje hobby 

3. Czym rysujesz 

4. Jak długo rysujesz 

5.twój styl 

6. Jak odkryłaś lilla lou 

7. Jakaś rada 

8. Twoja strona 


Odp . Annabeth





1.Jestem Julia i mam 11 lat 

2.Oh okropnie dużo rysowanie,  projektowanie, czytanie, oglądanie np. prac, granie jazda na np.rowerze i wiele wiele innych

3.kredkami progresso kiedyś Lyra czasami mazakami i czasami farbami oraz co znajdzie się pod ręką

4.Koło 4 może 5 lat

5. Casual, troche elegance podoba mi się glamour glam rock i pin-up

6.Po raz pierwszy zobaczyłam je u przyjaciółki ale pierwsze książki dostałam pod choinkę

7.Korzystajcie z szkół rysowania i nie zniechecajcie się patrząc na inne prace bądźcie cierpliwi czas to największy wróg

8.www.annabeth07.blogspot. com

Dziękuję bardzo za wywiadzik










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz