środa, 3 grudnia 2014

Zimowy konkurs!!!

Cześć ! Dziś postanowiłam zrobić zimowy konkur !
A więc na modelkach lila lou projektujecie zimową kreacje ,potem zamieszczacie ją albo na lila lou teens  Lub wysyłacie mi projektant na paulina.tuptus@wp.pl potem wybiorę najstaraniejszą prace i ona dojdzie do finału  a reszta prac zrobi jeszcze dodatkową prace na jakiś temat który wybierze zwycięzca i będziecie walczyć aby dojść do finału w finale będzie 5 osób . Zwydzięsca nie dostanie nagrody rzeczowej mam nadzieje że niezniechecinwas  ale przeprowadzę z nim wywiad .

Pamiętajcie liczy się dobra zabawa !!!!!! Termin do 20 grudnia


Zasady

1.prosze mnie powiadamiać na lila lou lub na email że bierze ir udział
2 . Na pracy ma być podpis wykonawcy
3. Patrzę na staraność i jakość


Na razie nie dostałam jeszcze waszych prac mam nadzieje że niedługo je dostanę

4 komentarze: